Τα ποιο συχνά λάθη των επιχειρήσεων

syxna-lathi
Παρατηρήσαμε, συζητήσαμε, μάθαμε και καταγράψαμε τα πιο διαδεδομένα και συχνά λάθη των νέων Online επιχειρήσεων που θέλησαν να αποκτήσουν το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα ή ιστοσελίδα. Πράγματι, παρατηρώντας τις νέες επιχειρήσεις, οι περισσότερες “πέφτουν στην παγίδα” του ενθουσιασμού αλλά και το πιο σημαντικό; Ότι οι πιο πολλές αποφάσεις λαμβάνονται υπό πίεση χρόνου. Ο Χρόνος είναι χρήμα, αλλά όχι έτσι όπως το σκέφτεστε! Το πιο συνηθισμένο λάθος που εντοπίζεται σχεδόν πάντα είναι η έλλειψη χρόνου! Για να οργανωθεί σωστά το project σας χρειάζεται χρόνος. Για να δημιουργηθεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα σας αποφέρει κέρδη πρέπει να είναι καλά οργανωμένο, προσεγμένο με ποιοτικό περιεχόμενο. Για να γίνουν όλα αυτά, απαιτείται χρόνος και από εσάς αλλά και από την εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων που θα αναλάβει την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Δεν ήταν λίγες οι φορές που οι νέοι επιχειρηματίες, με σκοπό να γλιτώσουν χρόνο, ζητούσαν είτε τηλεφωνικά είτε στα πρώτα λεπτά της συνάντησής μας το τελικό κόστος. Είναι καλό να γνωρίζετε από πριν το εύρος τιμής. Αλλά ας μη έχετε στο μυαλό σας μοναδικό κριτήριο το κόστος. Αφιερώστε λίγο χρόνο να μάθετε την επιπρόσθετη αξία που μπορεί να κερδίσετε από την κάθε συνεργασία. Μελετήστε προσεκτικα το project σας, οργανώστε το σωστά ώστε να δημιουργήσετε γερά θεμέλια. Η ιστοσελίδα σας είναι η βιτρίνα της επιχείρησής σας στο internet. Θα την επισκεφθούν χιλιάδες περισσότεροι άνθρωποι σε σύγκριση με τα γραφεία της εταιρείας σας ή τα καταστήματά σας γι’ αυτό καλό είναι να αφιερώσετε αρκετό χρόνο στο πρώτο στάδιο. Γιατί; Γιατί μετά θα χρειαστεί να δαπανήσετε πολύ περισσότερο χρόνο προκειμένου να αλλάξετε στατηγική, να ανακατασκευάσετε την ιστοσελίδα σας, αλλά και την τυχόν καμπάνια στις μηχανές αναζήτησης ή στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media). Επιλογή με βάση μόνο το κόστος! Ας το δούμε ρεαλιστικά. Πόσες φορές δεν αναζητήσατε ή ρωτήσατε κάποιον φίλο ή γνωστό πόσο κόστισε η ιστοσελίδα που δημιούργησε για την δική του Online επιχείρηση; Κι έτσι είναι πράγματι, καθώς πλέον το ποσό που θα δαπανηθεί πολλές φορές είναι περιορισμένο ή γίνεται λάθος καταμερισμός του budget. Γι’ αυτό και αναζητάμε κάποιον με τις πιο συμφέρουσες τιμές, αλλά ταυτόχρονα απορρίπτουμε αυτό που πραγματικά αξίζει, καθώς ή όλη επιλογή μας είναι στηριγμένη μόνο στο κόστος κατασκευής του e-shop ή της ιστοσελίδας της επιχείρησης. Δυστυχώς όμως τα νέα γι’ εσάς δεν είναι καθόλου καλά, καθώς έχετε κοιτάξει μόνο την μία παράμετρο και είναι 99,9% ότι θα καταλήξετε σε λάθος επιλογή. Και αυτό διότι στην αγορά και γενικότερα στην αναζήτηση κατασκευαστή ιστοσελίδων και e-shop οι τιμές παρουσιάζουν τρομερές διαφορές, όπως και η ποιότητα της δουλειάς. Μην εντυπωσιαστείτε λοιπόν από μία χαμηλή τιμή και μία εντυπωσιακή ιστοσελίδα. Η δουλειά που γίνεται μέσα από αυτή ( κώδικας meta name, description, σωστά headings, canonical urls κ.α), αλλά και έξω από αυτήν (σχεδιασμός, φωτογραφίες, γρήγορη φόρτωση κτλ, είναι αυτό που θα σας δώσει ώθηση και η ιστοσελίδα ή το e-shop σας, θα βρεθεί σε υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης. Άλλωστε ποιό το νόημα να φτιάξετε μία ιστοσελίδα που θα την βλέπετε μόνο εσείς; Συνοψίζοντας λοιπόν, μην επιλέξετε μόνο βάσει κόστους, διότι ακόμα και οι “καλύτερες” εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους ως προς την ποιότητα των παραδοτέων υπηρεσιών και του τρόπου που αντιμετωπίζουν τα projects. Λάθος χειρισμός και προβολή στα social media! Αρκεί και μόνο η διαπίστωση ότι υπάρχουν πολλά social Media και τρόποι για να επικοινωνήσετε και να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας με σκοπό να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Όμως, χρειάζεται από την αρχή να ξεκαθαρίσετε τους στόχους σας και να προσπαθήσετε να επιτύχετε ένα τουλάχιστον κάθε φορά ώστε να μην “χαθείτε”. Η μη σωστή χρήση των social media αλλά και ο λάθος τρόπος προβολής της δουλειάς ή των υπηρεσιών σας, είναι σίγουρο ότι θα φέρει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα από ότι περιμένατε. Γι’ αυτό και σας προτείνουμε να εμπιστευτείτε εξ’ αρχής μία εταιρεία (web agency) με εξειδιεκευμένους επαγγελματίες, που γνωρίζουν καλά πως να κάνουν ελκυστική την παρουσία σας στα κοινωνικά δίκτυα. Ωστόσο αν τα πηγαίνετε αρκετά καλά με την τεχνολογία, μπορείτε να αναλάβετε εσείς την μετέπειτα ενημέρωση των προφίλ σας, μειώνοντας έτσι και το κόστος. Συμβουλές από φίλους και γνωστούς! Και ποιός δεν θα ήθελε να ρωτήσει τη γνώμη και την συμβουλή των πιο στενών του φίλων ή συγγενών για την νέα του ιστοσελίδα ή e-shop? Ακόμα και για μία νέα ιδέα; Στο ξεκίνημα των δραστηριοτήτων σας φαίνεται ότι όλοι έχουν άποψη! Ο κάθε υπάλληλος, οι συγγενείς και οι φίλοι σας επικοινωνούν την άποψή τους. Συμφωνούμε ότι είναι άνθρωποι που θέλουν ότι καλύτερο γι’ εσάς, αλλά δε χρειάζεται να επηρεάζεστε από όλους αυτούς. Δε χρειάζεται να αλλάζετε το marketing plan διαρκώς για να το εμπλουτίσετε με τις ιδέες των κοντινών σας ανθρώπων. Εμπιστευτείτε την εταιρεία που πληρώνετε για να σας δημιουργεί τα πλάνα marketing. Αν στην πορεία οι στόχοι που έχουν τεθεί από την ομάδα και εσάς δεν έχουν επιτευχθεί συζητήστε και αναλύστε τους λόγους. Συζητήστε με επαγγελματίες που έμπρακτα μπορούν να σας αποδείξουν την εμπειρία τους στο web για να σας ενημερώσουν σχετικά. Μην αντιγράφετε τον ανταγωνισμό! Δυστυχώς πολλοί στερούνται ιδεών και βρίσκουν την εύκολη λύση. Συνεχής παρακολούθηση και αντιγραφή του ανταγωνισμού, με αποτέλεσμα η νέα σας εταιρεία να είναι ένα “κράμα” από ιδέες, γνώμες, αντιγραφές από τον ανταγωνισμό και έτσι δεν έχετε την δική σας εταιρική ταυτότητα που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Φτιάξτε τη δική σας στατηγική, με τη δική σας κουλτούρα και το προσωπικό σας ύφος. Εφόσον λοιπόν διαβάσατε αυτό το άρθρο, πλέον έχετε λάβει μερικές χρήσιμες συμβουλές και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε κι εσείς μία νέα πορεία στον μαγικό κόσμο του internet. Αν λοιπόν θέλετε να το κάνετε σωστά και σε λογικό κόστος, δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε κι εσείς να γίνετε…. Web Leader.
Σας φάνηκε ενδιαφέρον; Διαδώστε το!