5 βελτιώσεις που θα προσελκύσουν πελάτες

conversion rate

Υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που, ενώ παρέχουν άριστες και ενδιαφέρουσες υπηρεσίες, δεν παίρνουν πολλούς νέους πελάτες από την ιστοσελίδα τους (conversion rate). Αν αυτό σας ακούγεται σαν ένα γνωστό σενάριο τότε θα πρέπει να εξετάσετε πως η ρίζα του προβλήματος δεν είναι στην επιχείρησή σας, αλλά στην ιστοσελίδα σας. Σε αυτή τη περίπτωση λοιπόν, θα εξετάσουμε 5 βελτιώσεις που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας και να καταστεί πολύ πιο ελκυστική για τους δυνητικούς πελάτες.

1. Διαφορετικές καταληκτικές σελίδες (landing pages) για διαφορετικές ομάδες ανθρώπων.

Ένας τρόπος να αυξηθεί η βάση πελατών σας είναι να δημιουργηθεί το περιεχόμενο που στοχεύει στους διαφορετικούς τύπους επισκεπτών που θα προσελκύσετε. Ενώ είναι πιθανό ότι το μεγαλύτερο μέρος της κυκλοφορίας σας θα προέλθει από τις αναζητήσεις διαδικτύου, υπάρχουν άλλοι που θα κάνουν κλικ στις διαφημίσεις ή μια σύνδεση σε ένα email και εκείνους που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας επειδή τους έχετε δώσει μια επαγγελματική κάρτα.

Εάν ο στόχος σας είναι να πάρετε περισσότερους πελάτες, μπορεί να είναι πολύ πιο επωφελής, αν κάθε ένα από αυτά τα είδη των επισκεπτών κατευθύνεται σε σελίδες του site σας που έχει συσταθεί για αυτούς. Έχετε δηλαδή εξειδικεύσει τις σελίδες σας ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες και τις κατηγορίες των πελατών σας.

Για παράδειγμα, εάν προωθείτε μια υπηρεσία σε μια διαφήμιση ή ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι πιθανό ότι θα στοχεύσετε ένα συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς σας. Έτσι, αντί να στείλετε τον επισκέπτη απευθείας στην κανονική σελίδα σας  – υπηρεσία, να τον στείλετε σε μια σελίδα προορισμού που επικεντρώνεται γύρω από τις ανάγκες του τμήματος της αγοράς που στοχεύετε και όχι την αρχική σελίδα.

Εάν ένας επισκέπτης φθάνει στην ιστοσελίδα σας πληκτρολογόντας την διεύθυνση URL από την επαγγελματική σας κάρτα, οι πιθανότητες είναι ότι θα σας έχουν συναντήσει ήδη προσωπικά. Έτσι θα πρέπει να είναι σωστά οργανωμένη ώστε να δίνει περισσότερες πληροφορίες για εσάς και τις υπηρεσίες που παρέχετε.

2. Εστίαση στα οφέλη των υπηρεσιών σας

Πολλές ιστοσελίδες υπηρεσίών αδυνατούν να προσελκύσουν νέες επιχειρήσεις, επειδή δίνουν μεγάλη έμφαση στα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας τους και όχι στα οφέλη που παρέχουν οι υπηρεσίες τους στους πελάτες τους. Αν για παράδειγμα προσφέρετε Νυφικά, οι πιθανοί πελάτες σας δεν ενδιαφέρονται  για το πόσο υψηλής τεχνολογίας είναι οι ραπτομηχανές σας . Αντ ‘ αυτού, θα θέλουν να ξέρουν πώς χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες σας θα τους κάνει να αισθανθούν μοναδικά την ημέρα του γάμου τους.

Πως θα εστιάσετε λοιπόν στα οφέλη των υπηρεσιών που παρέχετε; Αντί για το προηγούμενο παράδειγμα αναφέρετε το εξής: Οι υψηλής τεχνολογίας ραπτομηχανές μας, παρέχουν υχηλής ποιότητας ραφή στο μισό χρόνο βοηθώντας να πάρετε το φόρεμα των ονείρων σας σε πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα.

3. Δώστε κίνητρο στον πελάτη

Υπάρχουν πολλοί τρόποι ώστε να δελεάσετε τον υποψήφιο πελάτη και αξίζει να εξετάσουμε μερικούς από αυτούς ανάλογα με τις υπηρεσίες που παρέχετε. Η πιο διαδεδομένη τεχνική είναι να παρέχετε μία ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική (εκπτώσεις δώρα κτλ). Σκεφτείτε μόνο τις προσφορές που κάνουν οι εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας ώστε να μην χάσουν κανένα πελάτη.
Μία ακόμη τεχνική είναι η προβολή της εταιρείας σας ώς expert στον τομέα της. Μπορείτε να παρέχετε free whitepapers, ebkoos, ενδιαφέροντα άρθρα που λύνουν πολλές απορίες στους πελάτες σας – επισκέπτες του ιστοτόπου σας.

4. Πείτε το σε απλά Ελληνικά

Μπορεί η τεχνική ορολογία να είναι απαραίτητη στο εσωτερικό της επιχείρησής σας, ωστόσο οι περισσότεροι από τους πιθανούς πελάτες σας δεν πρόκειται να κατανοήσουν τι σημαίνουν. Αν χρησιμοποιήσετε δυσνόητους όρους στην ιστοσελίδα σας, εκείνοι που δεν καταλαβαίνουν, είναι πιθανό να μην χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες σας. Θα τους μπερδεύσετε με όρους που δεν έχουν ιδέα και θα πάνε κάπου αλλού.

Αν θέλετε να ρίξετε το “δίχτυ” σας όσο το δυνατόν καλύτερα και να αυξήσετε τον αριθμό των πελατών σας , αποφύγετε τους ασαφείς τεχνικούς όρους από την ιστοσελίδα.

5. Σιγουρευτείτε ότι έχετε «call to action»

Ο τελικός στόχος της κάθε ιστοσελίδας είναι να ελκύσει νέους πελάτες και το βασικό χαρακτηριστικό της κάθε ιστοσελίδας που βοηθά να γίνει αυτό είναι το call to action (CTA). Το CTA είναι το μέρος της σελίδας που ακολουθεί το περιεχόμενο μάρκετινγκ και το οποίο ζητά από τον πελάτη να αναλάβει δράση, π.χ. για να επικοινωνήσει μαζί σας, να κάνει μια online κράτηση ή να πιέσει το κουμπί αγοράς.

Για να είναι αποτελεσματικό, όταν χρησιμοποιείτε call to action, πρέπει να είναι ιδιαίτερα ορατά, ελκυστικά και με σωστή διατύπωση. “Ακόμα ψάχνεις για το τέλειο νυφικό σου; Καλέστε μας τώρα… ”

Συμπέρασμα

Οι ιστοσελίδες που επικεντρώνονται στις ανάγκες του πελάτη, είναι εκείνες που είναι πιο πιθανό να προσελκύσουν νέες επιχειρήσεις – πελάτες. Σχεδιάζοντας σελίδες (landing pages) για διαφορετικούς τύπους επισκεπτών, τονίζοντας πώς ο πελάτης θα ωφεληθεί, τα κίνητρα που θα δώσετε στους πελάτες, αποφεύγοντας την δυσκολη τεχνική ορολογία και τοποθετόντας στη σωστή θέση καλογραμμένα call to action buttons, θα έξασφαλίσετε αυξημένη μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες (conversion rate).
Ωστόσο οι παραπάνω διαδικασίες απαιτούν χρόνο και καλό είναι να γίνονται από επαγγελματίες. Τόσο ο ελκυστικός σχεδιασμός μίας ιστοσελίδας όσο και το σωστό content marketing, είναι απαραίτητα συστατικά που χρειάζεται μία ιστοσελίδα. Γι’ αυτό στη Webleaders δεν αφήνουμε τίποτα στη τύχη. Προσφέρουμε επαγγελματική κατασκευή ιστοσελίδων και μοναδικό σχεδιασμό eshop που περιέχουν όλα τα παραπάνω.

Σας φάνηκε ενδιαφέρον; Διαδώστε το!